Sending a thank you note to your clients and letting them know that a donation has been made to Easter Seals from their mortgage transaction is easy! Select the radio button below the image you’d like to send. Then enter the required information into the fields below. Write a customized message to your client and press the “Send” button!

Il est facile d’envoyer un message de remerciement à votre client pour les informer qu’un don a été effectué aux Timbres de Pâques dans le cadre de sa transaction hypothécaire! Sélectionnez le bouton d’option en dessous de l’image que vous voulez envoyer. Ensuite, inscrivez l’information requise dans les champs ci-dessous. Écrivez un message personnalisé à votre client et cliquer sur « Envoyer ».

CENTUM Client Thank You Card
CENTUM Client Thank You Card
CENTUM Cartes de remerciement
CENTUM Cartes de remerciement

Your Name/Votre nom

Your email address/Votre adresse courriel

Your client's email address/Adresse courriel de votre client

eCard message/Message de carte électronique


© Copyright Since 2013 Easter Seals Canada. All Rights Reserved | Charitable Registration No. 12903 1118 RR0001
Hosted by IWD Canada, Proud Supporters of Easter Seals Canada
x

STAY CONNECTED WITH EASTER SEALS